Alla inlägg under februari 2013

Av anna nilsson - 24 februari 2013 17:00

Hej alla bloggläsare nu ska jag snart ut men Hilda vi ska springa mamma ska klippa äppletredet HILDA kommer busa

Av anna nilsson - 24 februari 2013 08:51

Godmorgon jag har sovit gott i natt jag och Maja har sovit nu snart dax för frukost ????

Av anna nilsson - 24 februari 2013 00:28

Godnatt alla bloggläsare och en hälsning till PIM-PIM natti natti PIM-PIM älskar dig ses på lördag ses baaj

Av anna nilsson - 23 februari 2013 23:28

Hej alla bloggläsare OK   
pim-pim är en snäll och lite busig men mest snäll häst hon är snyggast i stallet hon är en FUX men lite gråå på hakan det fins en hästt i stallet som heter GUSTAV han har jag inte ridit men han är lik pim-pim fast pim-pim är gråå på hakan och Gustav är lite typ brun på hakan. I stallet har det kommit två nya hästar dom heter Tore och Freja  . Freja är altid med dom stora hästana i hagen men Tore holler sig för sig själv. Pim-pim är lite blyg i hagen men gullig. I går va jag o Maja o Elin i stallet vi hjäpte till vi fick mocka hela stallet men vi fick också putsa colombias trens det va kul men när jag o Maja åkte hem stog PIM-PIM  , GUSTAV  , DAY-LIGHT  , SONET   stog helt stilla i hagen och stirrade HaHaHa   

Av anna nilsson - 23 februari 2013 23:16

Hej alla blogg läsare jag ville säga att nu på kvällen tänker jag på bloggen men är inte hämma nu är hos Maja

Av anna nilsson - 23 februari 2013 22:15

Välkommen till min blogg den kommer handla om hästar och en speciell häst som heter PIM-PIM jag kommer försöka vara inne mycket och lägga upp många bilder detta är en blogg om en tjej som är 9 o fyller 10 till sommaren förresten PIM-PIM är en häst på min ridskola hon är min favorit häst /ANNA

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<<
Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards